WYDRUK NIE POJAWIA SIĘ / ŻYWICA SIĘ NIE ZESTALA

Jeśli wydruk nie pojawia się na platformie roboczej, ani też na dnie zbiornika z żywicą, to jest kilka możliwości: zbyt krótki czas naświetlania, wadliwy panel LED UV, wadliwy ekran LCD lub zbyt duże stężenie alkoholu izopropylowego w żywicy.

Rozwiązanie: Najpierw użyj świeżej żywicy. Jeśli używasz tej samej żywicy kilka razy, to może ona stracić swoje właściwości i możliwość zestalenia się.

Sprawdź ustawienia czasu naświetlania żywicy.

Sprawdź, czy panel UV LED i ekran LCD pracują prawidłowo – uruchom self-test drukarki i kalibrację, aby upewnić się, że sprzęt działa prawidłowo. Sprawdź również, czy logo Prusa pojawia się na wyświetlaczu – jeśli nie, to przejrzyj przewody. Odkręć osiem śruby trzymających czarną pokrywę, następnie sprawdź przewód biegnący do wyświetlacza druku (nazywanego również naświetlającym). Możesz ostrożnie odłączyć złącze od płyty głównej i podłączyć je ponownie, aby upewnić się, że jest wpięte prawidłowo.